HTML

Parkoló az egész világ

Friss topikok

Címkék

Bírság biztos 15.rész

2015.04.30. 20:43 tszp

Na, hát hol is kezdjem...

Január 22. volt az utolsó bejegyzésem. Egyéb elfoglaltságok miatt szüneteltettem a dolgot, de most itt vagyok és itt is leszek. Remélem... Na kezdjük!

monty_14.jpg

Audi, Audi, Audi... Mivel elég nagy kocsiról beszélünk, kicsit elnézőbbek lehetünk velük, például ha kilóg a fara a parkolóból, vagy ilyesmi. Na de itt! Jóval a záróvonalon túl parkolt a kocsi, ez mégpedig rögtön megy a szégyentablóra. Egyébként, ha a kép bal oldalát nézzük, ott van egy tök üres hely. A képen nem látszik, de én megnéztem, lemértem, és pont BEFÉRT volna oda a kolléga.

 monty_18.jpg

Mibe, hogy tudtátok, a következő képen egy BMW lesz! A sofőr úgy gondolta, be tudja még suvasztani kocsiját abba a nem éppen parkolásra kialakított útrészbe. És, hogy az mire lett kialakítva, ha nem parkolásra? Hát fordulásra! Bizony! A vázlat (painttel készült, bevallom) mutatja is, hogy értem ezt.

 monty_19.jpgMivel a fehér BMW elállja azt a kanyarodási szöget, amit az utcából balra fordulók használnának, kicsit nehézkes a kikanyarodás. Jó, nem a világvége, tudom, de azért mégsem kóser ez így.

monty_20.jpg

És, ha még a BMW nem okozott volna gondot a balra kanyarodóknak, itt egy hígított fos színű Mazda is. Ugyanis ha egy sedan kanyarodik, (tegyük fel, nincs ott a BMW) a farával épp belehorzsol a kocsiba. Tudom, 13.kerület, nincs parkoló, de azért ne akadályozzuk a másikat a törés, vagy idegességtől mentes vezetésben.

Múltkor láttam, fehér Audi ott állt két parkoló autó előtt, szerencsétlenek meg nem tudtak elmenni. Sajnos nem volt nálam a kamerám :-(

 

Ennyi is lett volna. Kösz a figyelmet, igyekszem tovább csinálni. Hellóka!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parkoloazegeszvilagtszp.blog.hu/api/trackback/id/tr177418282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása