HTML

Parkoló az egész világ

Friss topikok

Címkék

Bírság biztos 14.rész

2015.01.22. 18:39 tszp

gg_5.jpg

Visszatértem! Újra köszöntöm az olvasókat! Mi inspirált arra, hogy folytassam holott december másodika óta nem volt bejegyzés!? Először is Gábor barátom. Másodszor is az, hogy rengeteg olyan parkolást láttam amit meg akartam osztani a nagyvilággal. Akkor folytassuk!

Az első kép eléggé lóhalálában készült, ugyanis siettem attól viszont ki lehet venni mit is ábrázol a kép. A szürke autó egyrészt a gyalogosátkelőnek foglalja el egy kisebb részét. Másodszorra meg elállja az utat a Skoda elől. A Skodának nincs meg a kellő helye, hogy kiforduljon. A szürke Golf épp beleáll abba a szögbe, ami a Skoda kikanyarodásához kellene.

gg_6.jpg

Elnézést a kép minőségéért. Itt ha jobban megnézzük két szabálytalan parkolás is van. Az első a fekete BMW aki ráadásul egy másik BMW-s társával együtt mozgássérült parkolót foglal el. A fekete BMW sofőrje nem rokkant, honnan tudom? Láttam kiszállni, majd vártam egy kicsit. A másikat nem tudom, de hát egy luxus, bronzbarna BMW-ről van szó, szóval nincs rá túl nagy esély. A másik a fehér Volvo. Nem nagy szabálytalanság, de azért mégiscsak belóg a gyalogátkelőbe.

gg_7.jpg

Egyszerű a dolog. a Volvo (megint egy Volvo) a parkolósávon kívül parkol. Ráadásul mint láthatjuk egy kisbolt előtt. Nemegyszer láttam már azon a helyen parkolni áruszállítókat. Mellé nem férnek, mert ott van az utca sarka, és így zavarnák a közlekedést.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parkoloazegeszvilagtszp.blog.hu/api/trackback/id/tr237098623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása