HTML

Parkoló az egész világ

Friss topikok

Címkék

Bírság biztos 10.rész

2014.08.25. 21:00 tszp

7.bmp

Az első képen két szabálysértőt látunk. Az egyik egyértelmű, a másik nem túlságosan. Ezen, én is hezitáltam, hogy így fotózzam-e le őket. Azazhogy mindkettő kocsi látszódjon. A fölfestett sávon áll a Suzukis, ez nem vitás szituáció. Viszont a Fordé! A parkolni tilos tábla mellett, parkolt le, az is igaz, hogy előtte állt vagy négy autó is. Én ezt úgy értelmezem, hogy a parkolóterület, később kezdődik el, mint ahol a fehér autó tulajdonosa állt. Szerintem, a Suzusnak ez egy egész bűn, a Fordosnak pedig egy fél.

monty_6.jpg

Itt tisztán látható az eset. Szerintem, nem ez az első, sem az utolsó. A garázskapu elé állt be a gépjármű vezetője. Az ilyenek már gyakorinak, sőt (!) mindennaposnak mondhatóak. Ami fokozza még ezt, a szög sem éppenséggel nevezhető jónak. Vagyis, ferdén állt be. A sofőrről tehát a következőek elmondhatóak: trehány, figyelmetlen. Csak ennyi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parkoloazegeszvilagtszp.blog.hu/api/trackback/id/tr666634563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása